diumenge, 15 de juny del 2014

U.D.


A les dos sessions següents vam tractat el tema de les unitats didàctiques, a la primera sessió no vaig poder assistir, però els meus companys em van informar de tot el que van fer i a la segona sessió vaig poder incorporar-me amb un grup.

A la primera sessió els meus companys van haver de fer una UD sense cap tipus de coneixement  o instrucció, la qual cosa la veig una mica difícils on es van posar a prova. I la segona sessió el mestra va repartir les propostes elaborades a grups diferents i les havíem de corregir, desprès d’uns coneixements previs.  Havíem de corregir les aportacions de la programació d’un altre grup amb el propòsit de millorar-ho. En aquesta sessió vaig poder adonar-me que els meus companys i jo havíem d’acceptar les aportacions i les crítiques dels altres d’una altra manera, ja que totes aquestes modificacions són constructives amb una finalitat; fer-ho lo millor possible per als nostres alumnes i garantir el seu aprenentatge.


A més és molt important saber programar i tenir-ho clar per poder procedir a aplicar els continguts que han d’aprendre els infants. Potser en aquesta classe ha sigut on més he tingut en compte la importància del currículum. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada