A les dos
sessions següents vam tractat el tema de les unitats didàctiques, a la primera
sessió no vaig poder assistir, però els meus companys em van informar de tot el
que van fer i a la segona sessió vaig poder incorporar-me amb un grup.
A la primera sessió
els meus companys van haver de fer una UD sense cap tipus de coneixement o instrucció, la qual cosa la veig una mica
difícils on es van posar a prova. I la segona sessió el mestra va repartir les
propostes elaborades a grups diferents i les havíem de corregir, desprès d’uns
coneixements previs. Havíem de corregir
les aportacions de la programació d’un altre grup amb el propòsit de
millorar-ho. En aquesta sessió vaig poder adonar-me que els meus companys i jo havíem
d’acceptar les aportacions i les crítiques dels altres d’una altra manera, ja
que totes aquestes modificacions són constructives amb una finalitat; fer-ho lo
millor possible per als nostres alumnes i garantir el seu aprenentatge.
A més és molt
important saber programar i tenir-ho clar per poder procedir a aplicar els
continguts que han d’aprendre els infants. Potser en aquesta classe ha sigut on
més he tingut en compte la importància del currículum.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada